ALL Alliantie der Lage Landen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor leden van alliantie ALL, Supremacy 1914-1918 spel.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Forum

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Noorse




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-06-11

Forum Empty
BerichtOnderwerp: Forum   Forum I_icon_minitimema jun 13, 2011 10:30 pm

Smile bedankt om dit forum op te zetten.
wel een beetje donker naar m'n zin, maar dat is een kwestie van smaak Smile

Mijn mening ivm het forum:

is het nodig een off topic forum te hebben? Tenzij we honderden personen gaan hebben die hier posten kunnen we best alle conversaties bijeenbrengen in 1 forum?

Leden forum. Vind ik iets goed. Misschien dat we daar 1 sticky post met een algemene ledenlijst kunnen zetten? Als iedereen lid een topic opent met wat informatie, dan kunnen we daarnaartoe linken vanuit die algemene lijst.
ik zal daar morgen wel tijd insteken, daar is het nu echter wat te laat voor Smile

Speelronde forum. Lijkt me totaal overbodig? Als we al iets te bespreken hebben over een game die bezig is, lijkt het me niet slim om dat in een openbaar forum te doen.

Extra forums nodig
Leden forum, een forum dat enkel zichtbaar is voor de leden van de Alliantie. Daar kunnen we dan alles bespreken van lopende games.

Kan ik ook moderator worden voor het hele supremacy gedeelte van dit forum? Het is wel handig dat ik als 'teamleader' zelf een sticky post kan maken, posts kan locken, ...

Terug naar boven Ga naar beneden
Hundigo




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 29-05-11

Forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum I_icon_minitimema jun 13, 2011 10:35 pm

De leden gedeelte is er al, je zit hier in bezoekersgedeelte te typen pirat
off topic zou ik zeggen Razz

Ik had het nog vermeld he, een off topic gedeelte is het eerst wat moet komen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Noorse




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-06-11

Forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum I_icon_minitimedi jun 14, 2011 4:04 pm

Als je een verschil maakt tussen een bezoekers forum en een off topic forum, is het mogelijk deze dan te hernoemen?
Bezoekers forum: Visitors. 't lijkt me dat we wel 1 forum kunnen hebben waarin anderstalige allianties ons iets kunnen melden.
Off topic forum: ofwel zo houden, ofwel 'Algemeen' forum

Het ledenforum: breng ik vanavond in orde Smile

Speelronde forum begrijp ik het nut niet, tenzij je dat onzichtbaar kan maken voor iederene behalve de leden van onze eigen alliantie

Terug naar boven Ga naar beneden
Haspara




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 16-06-11

Forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum I_icon_minitimedo jun 16, 2011 7:57 pm

Mja niet echt duidelijk voor mij op dit ogenblik maar ben zeker dat dit nog wel zal beteren...

Info over alliantie, interne regels,... zal nog wel in orde komen, ben ik zeker van!

Haspara
Dutch Community Support
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
ALL Alliantie der Lage Landen :: Welkom aan alle bezoekers : )-
Ga naar: